“Na prinsipio di
mundu tabata e Reino di Dios. Tur kos riba Tera tabata den un harmonia
perfekto: Kreador, naturalesa i kriatura humano.
Nos ta kere ku e ophetivo divino den
e Kreashon tabata pa establesé na Tera e mesun sistema di bida ku tin den
Shelu, pasombra den e proyekto inisial e úniko diferensha entre Shelu i Tera
tabata e habitantenan: Den Shelu lo a biba e sernan spiritual i na Tera esnan
material; tur bou di e soberania infinito di Todopoderoso.
E òrdu i disiplina ku ta eksistí den
Shelu, lo mester tabata konta pa Tera tambe. E òrdu selestial ku tin arkangel,
angel, kerubin i serafin, lo mester tabata idéntiko riba nos planeta. Adam i
Eva, e promé tatanan, lo mester tabata inmortal i nan lo a rekreá yunan ku e
mesun karakterístikanan pa biba na Tera.
Dios e krea i konstituí Adam komo Su
representante riba planeta Tera. Su outoridat terenal lo a wòrdu ekstendé pa e
kriatura humanonan pa e desenbolbimentu di Su Reino na Tera.”
“Nos ta mira e
mata di un plan divino pa e kriatura humano diseñá den e siguiente
versíkulonan: “E ora ei Dios a bisa: “Laga nos ban traha hende awor. E
mester ta segun nos imágen i e mester parse nos. Lo e tin poder riba e piskánan
den laman, riba paranan den laria, riba bestianan mansu i feros, i riba tur
bestia ku ta lastra abou riba suela.”
Dios a krea hende segun su imágen.
Segun imágen di Dios El a krea: hòmber i muhé. Dios a bendishoná nan bisando:
“Yena mundu ku hopi desendiente i domin’é, goberná piskánan den laman, paranan
den laria i tur bestia ku ta lastra abou riba suela.” Despues Dios a bisa:
“Boso por kome for di tur mata na mundu ku tin simia i for di tur palu ku tin
fruta.”Génesis 1:26-29
Esnan ku nase den e reino di e promé
Adam , apesar di no a skohe esei, tabatin, oportunidat dor di e anunsio di
Señor […] “”e oportunidat di sali for di e reino di maldat pa e ser transferí
pa e reino di Dios, siguiendo Su Yu.”